Протидія булінгу

18.Вер.2023
Детальніше
25.Тра.2023

ЖИТОМИРСЬКИЙ   ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 10 Департамент освіти Житомирської міської ради 10029, м. Житомир, вул. М.Грушевського 89/97,  тел. 41-44-84   Аналіз ефективності виконання Плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в ЖДНЗ №10 у 2022-2023 навчальному році Основним завданням сучасних закладів освіти, що підтверджується й поширюється Міністерством освіти і науки України та Міжнародною … Продовжити читання “Аналіз ефективності виконання Плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в ЖДНЗ №10 у 2022-2023 навчальному році”

Детальніше
05.Тра.2023

В рамка реалізації плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, присвяченому Міжнародному дню протидії булінгу, практичним психологом ЖДНЗ №10 Хоменко Наталією проведено цикл розвивальних занять з дошкільниками з використанням Ляльки-персони з метою розвитку навичок безконфліктного спілкування. Вихователями усіх вікових груп були проведені різні форми роботи вирішення проблемних ситуацій з дітьми щодо попередження насильства та … Продовжити читання “Розвивальні заняття “Спілкування без конфліктів””

Детальніше
04.Тра.2023

Булінг – це  діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого. Які … Продовжити читання “4 травня – Міжнародний день протидії булінгу”

Детальніше
08.Гру.2022

Як педагог(-иня) може виявити домашнє насильство над дитиною в умовах дистанційного навчання в період війни? У виявленні фактів домашнього насильства має значення спостережливість педагогічних працівників(-ць) закладу освіти, їхнє уважне ставлення до учасників(-ць) освітнього процесу і здатність вчасно помітити тривожні симптоми в поведінці та настроях дітей. Якщо під час проведення онлайн занять педагог(-иня), бачить або чує, … Продовжити читання “Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми в умовах дистанційного навчання в період війни та післявоєнний час”

Детальніше